Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Érettségi 2009

2009.05.07. 19:22 | DarkSide | Szólj hozzá!

Címkék: oktatás liberalizmus matematika érettségi2009

Hát, mit is mondjak. Valamit én nagyon nem értek. Van ez a matematika érettségi nevű valami. Nézem a megoldókulcsot, nézem és nem tudom sírjak-e vagy nevessek.

4. feladat b.) Hamis (megjegyzés: elfogadható az igaz is, mert néhány tankönyvben másként definiálják a periódust)

 

Na, bravó! Tiszteletem a feladatlap összeállítóinak, csak évek állnak rendelkezésre egy-egy feladatsor összerakására. Nem lehetett volna úgy módosítani azt a fránya feladatot, hogy egyértelműen csak egy jó válasza legyen? Vagy ez olyan baromira nehéz?

A feladatsor színvonalára jellemző, hogy én 95-ben érettségiztem, azóta matematikával nem foglalkoztam, de 1,5 óra alatt 80%-osra írtam meg csak a négyjegyű függvénytábla segítségével. Mindezt úgy, hogy volt olyan feladat, amely nem volt "szimpatikus", így kihagytam.

Nem tudom, hogy akkor kinek az érettségije mit is ér. Azt kívánjam-e, hogy annak idején miért nem ezt a feladatsort kaptam. Vagy legyek büszke a gyengébb matek érettségimre, mert az most is többet ér a mai Magyar-Hiller-féle kétfélszintű érettségi rendszerben kitermelt tömeges értéktelenségnél.

Mindegy is, ezúton szeretném megköszönni Gácser tanár úrnak - középiskolás tanáromnak - mindazt a tudást amit belém vert.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kollektiv.blog.hu/api/trackback/id/tr691108642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása