Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nesze neked házi dolgozat!

2010.01.11. 18:38 | DarkSide | Szólj hozzá!

Címkék: oktatás suli tanuló házidolgozat

Jófejű voltam és informatika félévi vizsgára házi dolgozat megírását adtam föl. Mindenki húzott egy elméleti tételt és azt kellett 1 1/2 oldal terjedelemben kidolgoznia. Előre örültem és dörzsöltem a kezem, milyen jó jegyeket tudok adni és akkor talán a félévi jegy sem lesz olyan elszomorító. Ám, az eredményeket elnézve én lehetek a legszemetebb ember ezen a bolygón. Házi dolgozatot feladni tanulóknak? Szabad forrás használattal? Ember az ilyen?

Mondjatok még egy olyan köcsögöt, aki meghatározott időre (3 hetet adva), meghatározott terjedelemben (min. 1,5 oldal), meghatározott formátumban (kézzel, sima papírra írva), meghatározott témában ad fel egy dolgozatot. Tudom, nagyok az elvárásaim, meg maximalista is vagyok. De a jó Úristenit neki, 19 emberből 1 nem akadt aki képes volt felfogni mit is kellett volna csinálni?

Azon már ki sem akadok, hogy sima fehér lap helyett minden féle kockás-vonalas-mintás salátát kapok. Azon sem akadok ki, hogy a dolgozat címét nem sikerült a borítóra (ha volt éppen ilyen) felvésni. Azon sem akadok ki, hogy a T. tanuló becenevet ír a dolgozatra. De az azért már sok, hogy van aki a saját füzetéből (órán a táblára felvésett vázlatomat) rosszul lemásolva adja be!

µProcesszor helyett µmassza

Anyukám őrjöngő kisfia voltam, amikor Neumann János életrajzát olvasva - amely köszönet a Wikipédiának, eléggé részletesre sikerült -, a második oldal alján egyszer csak befejeződött, függetlenül attól, hogy a dolgozat készítője 1923-nál járt (vagyis a Neumann János tanulmányainak utolsó mozzanatánál), munkásságáról pedig csak egyetlen mondattal emlékezett meg...

Tudom, hogy az én hibám, hogy amikor a "számítástechnika története" anyagrészt vettük, nem emeltem ki, hogy BLAISE PASCAL nevében a BLAISE a keresztnév...

Szóval szemét vagyok... de ez van! Nem is tudom, mikor volt olyan, hogy házi dolgozatra elégtelent vagy elégségest kelljen adnom - most 5 elégtelen, 3 elégséges dolgozat született. Isten a tanúm rá, minden jó mondatért hálás voltam és adtam pontot...

A végére néhány idézetet engedjetek meg (a teljes írást másolom, a kihúzásokkal együtt!):

A ma elterjet operációs rendszerek általában grafikus üzemmódban működnek, de a számítógépek bekapcsolásakor az operációs rendszert inditják el.

vagy

A színes monitoroknak három alapszíne van: piros, zöldé zöld és kék (RGB). Ezek keverési keveréseivel keverésével bármelyik szám előállítható.

Ezeken még lehet mosolyogni... A végére egy tökéletes példa, ha az ember másol-másol és utána ki kell húznia a dolgozatból...

A CRT monitoroknál a képfi képfrissítési frekvencia egy kicsit mást jele jelent, lásd

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kollektiv.blog.hu/api/trackback/id/tr561664161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása